핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Donghae Twitter Update: feel pity…

دونگهه توییترشواپدیت کردوگفت:داره توجاکارتا بارون میاد......اخرین روزی هست که مااینجاییم.....احساس دلتنگی میکنم....

http://myup.ir/images/70684909995159368413.jpg



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت19:48---10 ارديبهشت 1391
بذ تو پست اوپام نظر بدم!!!
میگما:ای نامرد یه رای بیشتر قبول نمیکنه که!!!
همونی بود که الان بت گفتم,گفتم مسابقه بهترین رقاص بود.همین منظورم بود
من فدا اوپام بشمکه مث خودم بدشانسهههههههههههههههه
خو هیونگو دوست دارم اما نه اونجور که بخوام قبول کنم بالاتره هائم میره!!!
بیا اوپا,بیا که تو هم مث خودم بدشانسی جان خودم!!!


sahar
ساعت19:04---10 ارديبهشت 1391
ای وای خدا.منکه فنا شده ی ای توییتاشم
الهی بگرددددددددددددددددددددددددددد م
خو ا خودتم میگرفتی زیر بارون خووووووووووووووو!!!
حسودیم شد افتضضضضضضضضاح.ما داریم ا گرما میمیریم وصب تا شب زیر کولریم،اوقت بقیه که هائم یکیش باشه باید تو بارون سرما حال کننننننننننننننن
اوپایی خو منم ببر دیگه چیش دراومده ی خوددددددددددددددددم
فدات ششششششششششششششم اهه اهه اهه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:superjunior,donghae, | موضوع: <-PostCategory-> |